Jelenlegi hely

BM - Motivációk, értékek

 silogo  

Személyes érdeklődés, értékek az üzleti életben

A SZEMÉLYES MOTIVÁCIÓ AZONOSÍTÁSA

A BM – Motivációk, Értékek (Business Motivators) kérdőív az embereket irányító belső, rejtett mozgatórugók más szóval értékek, attitűdök, motivátorok feltárására alkalmas eszköz. A kérdőív eredményei alapján készített riport bemutatja és összeveti a jelölt által fontosnak tartott belső motivátorokat, és ez által megvilágítja a viselkedést meghatározó mögöttes célokat. Feltárja azokat a személyes motivációkat, melyek befolyásolják az egyén viselkedését, döntéseit és cselekedeteit.
A kérdőív fejlesztője: Maximum Potential / Essential Insights

MIT MÉR A BM?

Azt a hat alapvető motivációs tényezőt tárja fel, amelyek meghatározzák viselkedésünket.

  • Önképzés: az ilyen ember szenvedélyesen keresi a problémák megoldását, a tudás megszerzésére, a valóság megismerésére, illetve minél több információ összegyűjtésére törekszik.

  • Önkifejezés: az egyén számára a szépség, a harmónia, a szubjektív tapasztalatok, élmények, benyomások megélése és élvezete a legfontosabb. Célja az egyéni önkifejezés és önmaga megvalósítására való törekvés.  

  • Eredményesség: ezzel a beállítottsággal rendelkező személy a gazdaságosságot tartja szem előtt, befektetett energiájáért cserébe maximális megtérülést vár, hatékonyan használja fel idejét, tehetségét és erőforrásait.

  • Segítés: ezzel a fajta hozzáállással az egyén számára a legfőbb értéket mások támogatása, mások céljainak valóra váltása jelenti. A ráfordított időért és energiáért nem vár viszonzást, mindezt önzetlenül teszi.

  • Irányítás: az egyén számára elsődlegesen az önérvényesítés, a hatalmi pozíció megszerzése a legfontosabb. Vezetni, irányítani és befolyásolni akar másokat, győzelemre törekszik.

  • Elvhűség: az ilyen beállítottsággal rendelkező személy rendszert keres az életében, világosan megfogalmazott szabályok, elvek és tradíciók vezérlik, konzervativizmus és az elvekhez való ragaszkodás, elvhűség jellemzi.

 

piav1

 

A rendszer az értékeket egymáshoz viszonyított sorrend, illetve a populációs átlaghoz viszonyított (relatív) erősség szerint jeleníti meg, továbbá csoportos felmérés esetén az eredmények csoportszintű ábrázolása is lehetséges.
 

ALKALMAZÁSI TERÜLETEK
  • Kiválasztási döntés segítése
  • Kapcsolat-menedzsment
  • Konfliktuskezelés
  • Karriertervezés
  • Csapatépítés
  • Munkahelyi elégedettség növelése
  • Önismeret fejlesztése
  • A beosztottakat motiváló tényezők azonosítása

ELŐNYE

  • Azonnali tesztfelvétel, értékelés és riportkészítés
  • Könnyű adminisztrálni
  • Internet alapú
  • Költséghatékony, automatikus értékelő- rendszer
  • Validált, hazai viszonyokra adaptált és jogtiszta

TESZTJELLEMZŐK

  • 15 feleletválasztós kérdés
  • 10 perces kitöltési idő
  • Online/Papír ceruza verzió

A RIPORT TARTALMA

  • Szöveges értelmezés
  • Attitűdök erősségének összehasonlítása
  • Grafikus ábrázolás
  • Kördiagramon való ábrázolás

CÉLCSOPORT

  • Minden szervezeti szint

FELHASZNÁLÓI TRÉNING

  • 1 napos Train the Trainer tréning 

 

ELÉRHETŐ NYELVEK
  • magyar
  • angol
 
 

 

 

magyar